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2022.1028

コンシェルジュサービス開始のお知らせ Starting Concierge Service

コンシェルジュサービス開始

訪日外国人のお客様へ 4ヶ国語対応でニーズに応える上質なサービスを2022年11月1日開始

当ホテルでは、従来からフロントカウンターにて観光案内や各種手配を行っておりましたが、年々増加する訪日外国人にホテルは今まで以上に周辺施設の案内や外国語対応を求められるようになりました。

国内のお客様だけでなく、世界中から訪日される、観光やビジネスを目的としたお客様のさまざまなニーズにお応えし、上質なサービスを提供すべく 「コンシェルジュサービス」 を開始する運びとなりました。
 コンシェルジュを配置することにより、従来の観光案内はもちろんのこと、レストラン予約や各種予約手配、さまざまな個別リクエストに対して、可能な限りお客様のご要望にお応えできるよう努めてまいります。

コンシェルジュテレフォンサービス詳細

【受付時間】 チェックイン後~チェックアウト当日迄 9:00~19:00
【対応言語】 日本語、英語、中国語、韓国語
【サービス内容】 観光案内・ルート案内、レストラン予約、車の手配、 各種ご相談および手配など

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Starting Concierge Service

To guests from overseas

We will start providing high quality service supporting you with 4 different languages from Nov. 1st, 2022.

Although we have been providing tourist information and various arrangements at our front desk, the demands for foreign language support have become even higher due to the increase of overseas guests.

To respond to various needs and provide high quality service, not only for the domestic guests, but to all the guests from around the world, we are now starting the "Concierge Service".

We will try our best to meet the needs for special requests such as reservations for restaurants and provide various tourist information for our guests by deploying the concierge.

Concierge telephone service

【Reception hours】 9:00-19:00(from the time you check in to the day you check out)

【Available Language】Japanese, English, Chinese, Korean

【Services】Tourist information, Route guidance, Restaurant reservations, Hiring taxis, Various consulting and arrangement services

TOKYU STAY Kyoto Sakaiza (Shijo-Kawaramachi)
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